wtorek, 23 grudnia 2014

Prolog

- Masz dwa miesiące.
- Dwa miesiące stary.
- Miesiąc i będzie latał za mną jak piesek- powiedziałam z pewnym siebie uśmieszkiem.
- Dwa to za dużo. Miesiąc i jest moja- użyłem swojego aroganckiego tonu.
- Nie dasz rady- odpowiedziała mi przyjaciółka.
- Jesteś tego pewny?- zapytał go jeden z przyjaciół.
- Dam radę- powiedziała pewna siebie.
- Na sto procent. To będzie łatwizna- uśmiechnąemł się przemądrzale.
- A jeśli ci się nie uda?
- Co jeśli jednak przegrasz?
- Wtedy... przyznam, że jest lepszy- powiedziałam z niechęcią. Choć byłam pewna, że wygrana jest moja
- Powiem jej, że jest lepsza, niż ja- odpowiedziałem, choć nie chciałem dopuścić do siebie możliwości przegranej.
- Zakład?
- Zakład.

* Kursywa- oznacza Luke'Pov
* Pogrubiona czcionka- oznacza Feye'Pov
* Czerwony kolor- słowa, które zostały wypowiedziane w tym samym czasie, w obu 'POV.

7 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada ;D
    Czekam na rozwój akcji ;))
    @Liammyhusband

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa dalszej akcji i z pewnością zostane na dłużejj;) w tym czasie zapraszam do mnie;) http://if-you-dont-know.blogspot.com
    http://ready-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam ten prolog przed premierą
    czuje sie zajebiscie
    "hahhahahahahahahahha"~Piotr Żyła
    wyczuwam zajebiste ff
    takze no
    to tyle
    dziekuje
    do widzenia
    @DzastaaaJestem
    *o boże Justyna ma konto google*
    *tak naprawdę mam je rok, ale nie chce mi sie logować, dlatego z anonima zazwyczaj komentuje lmao*

    OdpowiedzUsuń
  4. no, no :) zapowiada się super :) bardzo mnie zaciekawiło :) czekam na więcej :)
    @czaary_maary xx

    OdpowiedzUsuń
  5. głupia ja <<<<<<<<<<<<<
    przez to, że czytałam prolog już duuuużo wcześniej nie weszłam na tego bloga i nie dodałam komentarza, dopiero teraz sobie przypomniałam :(
    btw prolog >>>>>>>>>>>>>
    to ff będzie >>>>>>>>>>>>>
    już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ❤
    słodziak ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Mm zapowiada nie ciekawie :)
    Czekam na więcej:)
    xx
    @Natalia44x

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń